Szkoła Podstawowa im. Stulecia Odzyskania Niepodległości Polski w Minodze zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Szkoły Podstawowej w Minodze.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- zdjęcia opublikowane przed 23.09.2020 r. nie posiadają opisu alternatywnego,
- filmy nie posiadają napisów dla osób Głuchych oraz audiodeskrypcji,
- brak informacji o otwarciu nowego okna w przeglądarce,
- zamieszczone na stronie publikacje w formie plików PDF, DOC, ODT, JPEG nie są dostępne cyfrowo w całości,
- brak informacji o wielkości pobieranego pliku,
- mapa strony nie jest dostępna.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Agata Stopiak.
- E-mail: szkolaminoga@poczta.onet.pl
- Telefon: 12 389 90 09
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej w Minodze
- Adres: Minoga 12, 32-043 Skała
- E-mail: szkolaminoga@poczta.onet.pl
- Telefon: 12 389 90 09
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Do budynku prowadzą 2 wejścia. Obok wejścia głównego do budynku znajduje się podjazd dla wózków.
Toaleta dla dziecka z niepełnosprawnością znajduje się na parterze po lewej stronie budynku.