Minoga, 06.06.2022 r
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej
W postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej 130,000 zł , podstawa prawna: art.4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r,poz. 1986 z późniejszymi zamianami) na wymianę starych lamp na nowe oświetlenie LED.
Zamawiający: Szkoła Podstawowa im. Stulecia Odzyskania Niepodległości Polski w Minodze, Minoga 12 32-043 Skała tel. (12) 3899009 e-mail: szkolaminoga@poczta.onet.pl
Przedmiot zamówienia: wymiana starych lamp oświetlenia ogólnego na nowe oprawy LED w Szkole Podstawowej w Minodze ,Minoga 12 w części pomieszczeń w budynku szkoły.
Opis zadania do wykonania.
- demontaż i utylizację starych opraw,
- dostarczenie i montaż nowych lamp,
- naprawa/malowanie ubytków po starych oprawach,
- pomiar natężenia oświetlenia sali w wyznaczonych punktach pomiarowych płaszczyzny roboczej,
- protokół powykonawczy.
Planowana jest wymiana 83 szt. lamp na oświetlenie LED. Interesują nas trwałe i niezawodne oprawy przysufitowe z plastikowymi lub metalowymi kloszami (nie szklane), bezpieczne i zalecane do montowania w placówkach oświatowych. Źródło światła może być wymienne lub nie, jeśli wymienne to takie, które maja solidne mocowanie klosza niełamiące się przy jego zdejmowaniu. Lampy muszą dawać odpowiednią ilość światła wymagana w salach lekcyjnych .
Klasy maja wymiary:
Sala 1-9,50 m x 5,50 m, Sala 2-6,50m x 5,00m, Sala 3-6,50 m x 5,50 m, Sala 4-9,50m x 5,50 m, 5-6,50m x 5,50 m, Sala 6-6,50m x 5,50 m, Sala 7-9,50 m x 5,50 m, gabinet dyrektora-3,20 m x 5,50 m, sala „0”-12 m x 5,50 m, jadalnia 12 m x 5,50 m, pokój nauczycielski 3,20 m x 5,50 m.
Warunki udziału w postępowaniu : o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
- posiadają doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Sposób i termin składania ofert:
- oferty należy składać w formie elektronicznej na adres: szkolaminoga @poczta.onet.pl w terminie do 01.07.2022 r do godz. 11:00;
- oferty w języku polskim należy złożyć na formularzu cenowym zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania;
- oferty powinny zawierać wszystkie wymagane treścią niniejszego zapytania ofertowego dokumenty i załączniki;
- cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunki stawianymi przez Zamawiającego.
Dokumenty wymagane od Wykonawcy, które należy załączyć do oferty:
- formularz cenowy,
- kosztorys ofertowy,
- specyfikację techniczną proponowanych opraw ze zdjęciami /rysunkiem,
- oświadczenie o posiadanych uprawnieniach.
Kryteria oceny ofert: cena oraz spełnienie w/w wymagań Zamawiającego.
Termin realizacji zamówienia: 12.08.2022 r.
Osoba upoważniona do kontaktu: Agat Stopiak 12-3899009
Zamawiający powiadamia pisemnie Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.